Key Logistic - aplikacja spedycyjna ORDERplus
ORDERplus to aplikacja internetowa przeznaczona dla firm spedycyjnych. Pozwala w łatwy sposób wystawiać zlecenia spedycyjne i faktury. Umożliwa generowanie raportów spedycyjnych i finansowych. Każde zlecenie można wysłać e-mailem do przewoźnika i sprawdzić jego odczyt. Do programu można logować się za pomocą dowolnego urządzenia podłączonego do internetu (komputer, tablet, smartfon).
Wdrożenie aplikacji ORDERplus w wersji 2009 dla firmy Key Logistic z Kobyłki koło Warszawy obejmowało moduły podstawowe z indywidualnymi modyfikacjami:
- baza firm "Kontrahenci"
- wystawianie zleceń w PLN i w walutach, przeliczanie automatyczne wg kursu NBP
- generowanie faktur ze zlecenia
- tabela rozliczeń
- płatności do faktur
- wystawianie faktur w PLN i w walutach, przeliczanie po kursach NBP
- wystawianie korekt i not obciążeniowych
- możliwość wystawienia jednej faktury do kilku zleceń
- raporty spedycyjne i sprzedażowe
- możliwość dodawania użytkowników z ograniczonymi uprawnieniami i oddziałów.
Realizacja: 2009 r.